Iphone 4, mijenja li se zaista išta bitno?

Toni Milovan

Objavljeno 13.06.2010. Objavio/la: Toni Milovan
U sekciji iphone 4, Članci | 31 Komentara

Možda bi moje članke ubuduće trebali smještati u rubriku “Krivi pogled”. Sve se češće nalazim u situaciji da se moji dojmovi ne poklapaju baš sa stavovima većine čitatelja, pa bi mi barem naslov rubrike onda mogao poslužiti za opravdanje. Na raspolaganju zato imam dvije opcije, ili biti dosljedan svojim dojmovima i probati ih objasniti, ili biti nedosljedan i hiniti uzbuđenje da dobijem odobravanje čitateljstva. Biram naravno ono prvo.

Razlog ovakvom uvodu je moj dojam o novom iPhone uređaju. Dok su napokon gotovo svi zadovoljni paletom funkcionalnosti koje novi iPhone pruža ja u njima ne mogu naći puno toga uzbudljivoga. Što je najgore ne mogu se naravno složiti ni s onima koji iPhone uređaje uredno otpisuju, a kako je novi iPhone rijetko koga ostavio ravnodušnim to me čini pomalo osamljenim u svom stavu. Pogledajmo zašto.

Novi iPhone donosi otprilike ove novitete:

- novi izgled/oblik
- bolji ekran
- žiroskop
- 5MP foto aparat
- bljeskalicu
- prednju kameru
- HD video
- bolju bateriju
- dodatni mikrofon

Ja iPhone doživljavam prvenstveno kao vrlo praktičan uređaj za komunikaciju i obradu informacija koji je zahvaljujući revolucionarnom sučelju i konceptu donio pregršt korisnih inovacija u načinu korištenja takvih uređaja. Po prvi put smo mobilni telefon mogli koristiti kao pravi internet uređaj za potpuno mobilnu komunikaciju (čast Blackberryju, no on je dobar samo za email). Ili bolje rečeno s iPhoneom je po prvi put Internet postao ravnopravni komunikacijski medij za korisnika u pokretu. Kasnije verzije iPhone uređaja su bile beskompromisno podređene zadatku usavršavanja tog koncepta i otklanjanja početničkih grešaka.

Sad pak po prvi put vidimo da se Apple osvrće oko sebe i ulazi u meni nemilu igru natjecanja oko tehničkih specifikacija. Kako ja vidim, natjecanje tehničkim specifikacijama u promotivnoj kampanji je tu prvenstveno da zbuni kupca i da mu da gomilu njemu beskorisnih brojčanih podataka kako bi ga se uvjerilo da bira najbolji proizvod na tržištu. Dok zapravo megaherzi, megapixeli, gigabajti, lumeni, i sl. van konteksta ne govore previše osim što nas navode da uspoređujemo kruške i jabuke i daju nam lažan dojam da znamo što radimo.

Po prvi put vidimo da se fokus kampanje miče s direktnih benefita i usmjerava na tehničke specifikacije. A ruku na srce osim prednje kamere ni jedna spomenuta stvar ne poboljšava značajno način na koji iPhone sada koristimo za njegovu primarnu funkciju. Što je još gore i ta je funkcionalnost za sada vrlo polovično implementirana i bez praktične primjenjivosti.

5MP kamera s bljeskalicom i HD video snimalica svakako seksi zvuče, no njihova je ozbiljna/kvalitetna primjenjivost na tako malom uređaju više nego dvojbena. Da ne govorimo da te funkcionalnosti ni nemaju previše veze s komunikacijskom funkcijom. Sve me to neugodno podsjeća na one silne uređaje do sada koji su imali svu silu funkcionalnosti, a koje nismo mogli normalno koristiti.

Da se razumijemo, ne sumnjam ja da će Apple napraviti proizvod koji će ostavljati vrhunski dojam kvalitete i dobre izrade. iPhone ovom verzijom sazrijeva u pravi stabilni mainstream uređaj i ova će njegova inkarnacija sigurno biti najbolja do sada. Žalim se samo na nedostatak uzbudljivosti i nedostatak ključnih poboljšanja. Baterija je uistinu bolja, ali ne nudi značajno dulju autonomiju već se razlika koristi na pokrivanje potreba neesencijalnog hardvera. Ekran je navodno puno bolji, no to poboljšanje će nešto značiti tek na iPad uređaju. iPhone još uvijek nije neovisan o računalu. Dodatni mikrofon je samo “fancy” dodatak, bljeskalica i 5MP su marketinški šum, a žiroskopu ostavljam “benefit of doubt” za slučaj da su nam se spremaju neka znanstveno fantastična iznenađenja. O HD videu neću suditi jer me snimanje videa telefonom ni najmanje ne zanima, pa zato nisam ni pozvan da o tome imam mišljenje.

Možda sam neimpresioniran jer sam nedavno u ruke napokon dobio iPad, koji pak je pravi revolucionarni uređaj i koji pruža mnogo novih, praktičnih mogućnosti u radu s internetom i informacijama, dok nam iPhone 4 kako ja to vidim ne donosi ništa na što već nismo navikli. Možda nemam pravo no čini mi se da se Appleov kreativni fokus s iPhonea preusmjerio na iPad uređaje.

A možda je i dobro da je tako.


Tagovi:

 

Komentari:

31 komentara na “Iphone 4, mijenja li se zaista išta bitno?”

  1. Darko Kontin u 09:45, 13.06.2010.
    Darko Kontin

    Slažem se sa većinom osim za ovaj dio oko ekrana :)

    Smatram da će se on pokazati kao dosta bitan faktor u cijeloj priči.

    Naravno treba ga uživo vidjet i provjerit da li ima istine u njihovim hvalospjevima.

    A i ovo si dobro primjetio da su se u potpuno okrenuli tehničkim specifikacijama umjesto na nešt drugo. Mislim da su Andorid uređaji glavni krivci za to jer se njih recenzira prvo sa prikazom naprednijeg hardware a onda ostalo (kad još nisu softverski dostigli iPhone)… pa sad iPhone na svoj naćin vraća i uvjerava narod da je iPhone i tu “revolucionaran” i prvi a ne da je super OS na jadnom hardwareu :)

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 5 Thumb down 2 (+3) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  2. Ivan u 09:46, 13.06.2010.

    Toni potpuno se slažem s tobom. Ja zapravo nisam neki video freak da me zanima 5MP kamera i obrađivanje videa u iMoviu. Niti me inpresionira retina display, mislim svaka čast dizajnerima, ali me to nimalo neprivlaci. Neplaniram trošiti novce na novi iPhone. Imam 3GS i sasvim sam zadovoljan.

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 5 Thumb down 2 (+3) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  3. plavi222 u 10:32, 13.06.2010.

    Donekel se slažem. Hardverska utrka je tu, no neminovna je. Konkurencija izbacuje sve jace i jace telefone, Apple ako zeli zadrzati mjesto morao se je okrenuti i toj strani utrke. A iskreno, meni to ne smeta. Nista ne fali tome da pojacaju hardver, vjerujem da ce buduce aplikacije itekako znati iskoristiti jaci procesor, ziroskop, prednju kameru… A retina display – zasto ne? Svako poboljsanje je dobro doslo, a ako retina display znaci da ce ekran biti vidljiviji na suncu, da ce biti citljiviji onda je to dodatak i upgrade koji podrzavam.
    Jedan novitet nisi spomenuo – a to je antena integrirana u kuciste, sto je po meni jenda od bitnijih znacajki. Nadam se da ce to konanco rijesiti problem na mom 3Gs-u – hrpa propustenih poziva jer sam kao “nedostupan”.
    Nisi spomenuo kuciste – novi materijal, navodno visestruko otporniji, a i tanje je 24%, sto je pak nesto sto osobno jako pozdravljam.
    Videocall nama mozda nije nekakav “Wow” efekt izvukao, no mozda iPhone 4 napravi za videopozive isto ono sto je originalni iPhone napravio za mobilno surfanje. Mobilno surfanje je i prije postojalo, no tek iPhone je to priblizio obicnom korisniku. A ovaj nacin videopozivanja tej je pocetak – trenutno je samo iPhone4 na iPhone4 i samo na wifi, no uopce ne sumnjam da ce u buducnosti biti iPhone4 na bilo koje racunalo, pa na druge kompatibilne smartphone, pa preko 3G… ovo je tek pocetak.
    S druge strane, to su samo hardverske sitnice, no ionako Apple tu ne staje. S iOS4 dolazi preko 100 noviteta, tako da i s te strane se opako napreduje… (jasno, iOS4 ce u potpunosti biti funkcionala i na 3Gs-u, tako da to nije prednost iPhonea-4).
    Sve u svemu, zadovoljan sam. I nemojte zaboraviti – neke novitete morali su ipak ostaviti i za iPhone 5 :D

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 5 Thumb down 0 (+5) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  4. filip u 10:42, 13.06.2010.

    pa polako se sada pridružuju drugim proizvođačima telefona kaj se tiče kampanja i proizvoda.
    Zašto, pa odgovor je jednostavan. Nemaju što novo izmislit. Sada samo nadograđuju uređaj. Hardwerski on će polako se razvijat. Ono bitnije je u softwareu. Ovo sam megapixelima i Led Bljeskalicom je namjenjeno onim koji misle da je kvaliteta mobitela i kamere u megapixelima. Snimanje u 720p. Đabe on imo i 100 megapixela i snimo neznam koju rezoluciju videa kad on ima mali objektiv iliti ga nema.Žiroskop wtf. bolje da su stavili senzor za temperaturu i valogu. Kaj se tiče novog mikrofona. Neće ništa osebujno pridonijeti kvaliteti zvuka. Ekran je tak i tak mali pa i da je 100 puta bolji nebi se vidjela razlika. Ok dobro vidjela bi se ali tek mali postotak. I kaj je Toni rekao dobro jedino tu novo je prednja kamera. Također novi dizajn. Znači oni su nadrobili tu prek desetak novih funkcija a zapravo su samo dvije. Prednja kamera i novi dizajn

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 2 Thumb down 1 (+1) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  5. zeba u 12:43, 13.06.2010.

    @plavi222: “Nisi spomenuo kuciste – novi materijal, navodno visestruko otporniji, a i tanje je 24% …”
    http://gizmodo.com/5559977/first-broken-iphone-4-shows-new-glass-isnt-that-resistant . Mozda su ipak trebali iskoristiti tih 24% za jos vecu bateriju (i mozda koji senzor za temperaturu, vlaznost zraka ili tlak zraka ;) @filip ).

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 1 Thumb down 0 (+1) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  6. MMario u 12:48, 13.06.2010.

    Hm, čitajući ove komenate, ali i sam članak dolazim do zaključka kako bi najbolje bilo da Apple nije uopće izbacio novi iPhone ili kad već je da je to ili veći ekran ili još dulje trajanje batewrije i sl., makar u biti to već postoji, a to je iPad :-P

    Nego, mene više buni odmak Applea od kompjutera na koje smo navikli, tu prvenstveno mislim na Mac Pro strojeve i MBP, s naglaskom na Air.

    Sklon sam vjerovanju da će Apple potpuno izbaciti paletu svojih prepoznatljivih strojeva van iz upotrebe.
    Tu prvenstveno mislim na MacBook, iMac i Air.
    Ostat če samo Mac Pro i MBP strojevi za profesionalce i iUređaji za ostatak populacije.

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 2 Thumb down 1 (+1) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  7. vale u 16:18, 13.06.2010.

    hihi…kako se ljudi razlikuju….meni nije palo na pamet kupovat 3g ili 3gs iphone a sada cu si ovaj kupiti jer mi je konacno po ukusu… :)

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 3 Thumb down 5 (-2) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  8. bassland u 17:06, 13.06.2010.

    Neznam, moj 3G radi al ću uzeti novi jer mozda imam jednu zanimljivu kombinaciju pa povoljno prođem.

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 2 Thumb down 1 (+1) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  9. iAnte u 17:17, 13.06.2010.

    Novi iPhone ne donosi ništa značajno novo. Novi iPhone je isti kao i stari, samo bolji.
    Meni je osobno ružniji nego 3Gs i to mu je jedina prava mana. Sva ostala poboljšanja su dobrodošla, bez obzira kako možda i nepotrebna bila.
    Jača antena (valjda) je u svakom slučaju dobrodošla. Sve drugo je i dosad bilo odlično.
    Imam 3G i sad mi izlazi pretplata tako da ću ga moći kupiti jako jeftino. I samo zato ću ga kupiti. Da imam 3Gs ne bi ni razmišljao o ovome.

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 3 Thumb down 1 (+2) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  10. aramic u 19:42, 13.06.2010.

    Toni – slažem se.

    Krenuli su prema svojstvima / specifikacijama i to može biti opasno za Apple na dulje staze.

    Zamijeniti ću svoj 3G s četvrorkom iz čiste lijenosti – istiće mi ugovor i dobiti ću ju relativno povoljno. Što bi rekla naša bivša misica Fani – IC OK. Ali nema tu više nekog velikog uzbuđenja… (mislim na iPhone, ne na Fani… :)

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 2 Thumb down 0 (+2) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  11. Toni Milovan u 21:02, 13.06.2010.
    Toni Milovan

    Evo samo sitnica da ne budem krivo shvaćen. I ja mislim da je 326dpi screen je itekako velika stvar, no iPhoneov je ekran premali da bi od toga imali previše koristi. Pretpostavljam da će se bolje vidjeti na jarkom svjetlu, no što se tiče preciznosti sučelja i količine stvari koje stanu na ekran neće nam puno pomoći.

    326dpi će tek biti velika stvar kad dođe na veće ekrane.

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 2 Thumb down 2 (0) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  12. Filip Radelic u 00:19, 14.06.2010.

    Tolko fulan clanak da ne znam odakle bi poceo, mozda bolje da se suzdrzim…

    Vruća tema. Što misliš? Thumb up 6 Thumb down 15 (-9) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  13. tabletic u 07:20, 14.06.2010.

    slazem se sa Filipom u potpunosti..
    ovaj nacin argumentiranja koji kaze super je ali meni to ne treba, ili lijepo je to ali ja bi bolje da ima mali motor u pozadini i da moze poletjeti
    mislim da je malo nestvarno ocekivati da svaka edicija icega biti mega-revolucija, i ne znam zasto se to svaki put ocekuje jer to nikada ni nije bio slucaj cak ni kod Apple-a koji to iskustvo najcesce i pruza
    Vec vidim da ce za iduci edition iPad-a biti,pff pa ja sam mislio da e imati otpor na ekran od 2 tone,jer mi bas djeluje kao savrsena vaga za po kuci..naravno nisam ni mislio da nece netko reci da je ziroskop bzvz zasto nisu toplomjer stavili, srecom pa hrvati ne rade u Appleu
    A sto se tice tih HTC aka Android fan-ova koji su ga kupili jer s njim mogu hackati wep password ili staviti ljubicastu temu i zelene ikone, molim da se suzdrze sa komentarima o dizajnu i izgledu, nisu kompetentni niti pozvani na raspravu, pozeljan je ukus, hvala

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 5 Thumb down 4 (+1) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  14. Toni Milovan u 07:32, 14.06.2010.
    Toni Milovan

    @ficho: pa zar ne pise da bi se rubrika trebala zvati “krivi pogled”? :P

    @tabletic: mislim da si krivo ubrao. Ja se upravio zalim na to sto ima mali motor, a ne treba mu.

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 4 Thumb down 0 (+4) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  15. Zeljko u 08:56, 14.06.2010.

    Odlican clanak.

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 3 Thumb down 1 (+2) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  16. Zsolt Magyar u 10:47, 14.06.2010.

    koliko god mi cijenili i voljeli Apple, on postaje jedanko tako bahat kao i vecina drugij proizvodjaca, i laze i maze samo da zgrne pare.
    Meni je marketinski shift sa tech spec na funkcionalnost bio iznenadjujuci “shift” jer je Apple time opet pokazao da je irelevantno prepucavati se sa brojkama, bitno je ono sto se moze sa napravom izvesti a brojke samo sluze da bi se to moglo izvesti kvalitetno i ugodno.
    Medjutim, sada vidim da sam bio u krivu, Apple shifta svoj marketing stil jednostavno onamo di ima sto reci. Originalni iPhone se nije mogao takmiciti u brojkama sa konkurencijom pa su oni jednostavno rekli, “brojke nisu bitne” vidite sto mi mozemo….
    A sada, kada ne mogu nista vise nego prije, sada guraju brojke…
    Po meni, jadno…i dokazuje da je clanak na mjestu.

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 5 Thumb down 0 (+5) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  17. ray u 10:52, 14.06.2010.

    Mislim da prelazak sa iPhonea 3g ili gs na 4 i nije neki kvalitativni skok(osim onih par gadgeta koji će se naknadno pokazati kao gutači baterije), ali za one strpljive koji imaju još uvijek stari lijepi, aluminijski 2 G, za njih (i mene) će to biti ogroman pomak.
    Malo boli kad shvatiš da košta isto kao iPad..al ajde..

    Vruća tema. Što misliš? Thumb up 8 Thumb down 2 (+6) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  18. Pejo u 13:58, 14.06.2010.

    Dobar clanak. Kao i svi ostali na MKu, svaka cast… ;)

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 3 Thumb down 3 (0) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  19. kinsif u 15:59, 14.06.2010.

    ja sam samo zelio free mobileMe :(

    Dobro prihvaćeno. Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 13 Thumb down 1 (+12) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  20. feinstimmer u 18:44, 14.06.2010.

    @Toni, a koja su to jos revolucionarna poboljsanja moguca na jednom telefonu?

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 0 Thumb down 3 (-3) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  21. Toni Milovan u 19:22, 14.06.2010.
    Toni Milovan

    @feinstimmer: a kakve to veze ima s clankom? Citiram: zalim se samo na nedostatak uzbudljivosti i nedostatak kljucnih poboljsanja. Nitko nije rekao da to mora biti nesto revolucionarno.

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 2 Thumb down 0 (+2) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  22. Filip Radelic u 21:30, 15.06.2010.

    “Možda sam neimpresioniran jer sam nedavno u ruke napokon dobio iPad, koji pak je pravi revolucionarni uređaj” khm, mozda ipak mora bit nesto revolucionarno?

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 0 Thumb down 1 (-1) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  23. Toni Milovan u 22:06, 15.06.2010.
    Toni Milovan

    Pa, možda sam neimpresioniran jer sam dobio iPad koji je pak pravi revolucionarni uređaj. Dakle samo pokušavam naći opravdanje za ravnodušnost, a ne implicirati da mora biti nešto revolucionarno.

    Piše lijepo da sam htio da iPhone donese poboljšanja u načinu na koji ga koristim u svakodnevnom radu, a to nije donio, nego smo više dobili razne “džidže midže” i standardno natjecanje u featurima koje me (obzirom da inače nisam neki fan mobilnih telefona) ne impresionira previše.

    Uostalom kako su to sad odjednom postale izuzetno cool one stvari koje su donedavno bile bez veze. Kako će ta bljeskalica išta pomoći onoj jadnoj kameri unutra, ili kako će taj video biti u 720p kvaliteti osim po deklaraciji?

    Apple prije nije radio stvari samo da bi se kitio etiketama 5MP, HD, bla bla, a ovo bi mogao biti početak toga. Vjerojatno je to zbog očekivanja i pritisaka potrošača i razumijem to, ali ne moram zbog toga biti zadovoljan. Draže mi je (i zanimljivije) bilo kad se na takve zahtjeve nisu pretjerano obazirali već su “pičili” po svom.

    Ne vidim zašto moram prepričavati članak kad sve lijepo piše za onoga tko ima volje pročitati po redu i ne truditi se stvari vaditi iz konteksta.

    I opet kažem, možda imam imam krivu percepciju jer sam još pod dojmom iPada, a možda sam samo alergičan na blic na telefonu (to mi nekako zvuči ko imati rernu u perilici rublja), možda sam samo star i kozervativan, ali činjenica je da me je novi iPhone (za razliku od iPada) ostavio relativno ravnodušnim.

    Možda se dojam s vremnom i promjeni, no za sada je tako.

    Peace :) .

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 3 Thumb down 0 (+3) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  24. Filip Radelic u 22:37, 15.06.2010.

    Ne znam, vec sam se poprilicno ohladio od iPada jos kad sam stavio 4.0 na svoj 3GS, a kad je iPhone 4 najavljen iPad mi je totalno pao na skali revolucionarnosti i zanimljivosti.

    Za pocetak nema multitasking, foldere, sinkroniziranje notesa i jos 100 stvari koje su trebali dat prvo njemu.

    Ima manji DPI od bilo kojeg iPhonea, a tolko se hvale iBooksima.

    Nema kameru, a tolko se hvale tim facetimeom (meni kamera stvarno ne treba, al nema im to nikakve logike).

    iPad 3G nema cak ni mogucnost slanja SMS-ova i poprilicno se pati s multisim uslugama. To si jedan revolucionarni uredaj bas i ne bi smio dopustiti.

    A bugove okolo po 3.2 OSu da ne spominjem, mislim da ni iPhone 1.0 nije bio tolko strasno bugovit i nepotpun na nekim mjestima.

    S 4.0 ce se malo popravit stvari na iPadu (nadam se), al za sad je iPhone 4 daleko revolucionarniji i zreliji uredaj pa mi nije bas jasna tvoja usporedba, al dobro. Peace :)

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 2 Thumb down 1 (+1) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  25. Tomislav u 22:43, 15.06.2010.

    Filip, jako jako jako dobar komentar. Svaka čast.

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 1 Thumb down 0 (+1) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  26. Toni Milovan u 06:59, 16.06.2010.
    Toni Milovan

    @filip: revolucionaran po tome sto mijenja nacin na koji koristimo racunalo na bolje. Evo e-knjige su izvrstan primjer: bez obzira na dpi, ipad pruza daleko najbolji exeperience citanja e-knjiga do sad.

    Gotovo sve sto sto sam radio na iphoneu (osim telefona i smsa) preuzeo je ipad, a s druge strane i dosta funkcija desktop racunala.

    Iphone je svakako zreliji uredjaj, tu se slazemo.

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 1 Thumb down 0 (+1) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  27. Igor u 11:26, 16.06.2010.

    Mislim da nisi u pravu! Ne znam što ti očekuješ od mobitela?! Što bi to revolucionarno mobitel trebao raditi da bi tebe uzbudio?! Mobitel su stanjili, predstavili novi ekran, žiroskop, kamera s bljeskalicom, novi procesor itd. Ako ti to ne treba, onda kupiš nokiu 3310.(iako vjerujem da i sam koristiš Iphone, kao i većina ljudi koji su ovdje komentirali). Meni ne trebaju te stvari, ali ću ga s vremenom kupiti. Ne zbog tih novosti, zato što su mi prijeko potrebne, niti zbog šminke, nego jednostavno mi je ugodan za korištenje… Naspram ostalih mobitela!

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 0 Thumb down 0 (0) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  28. Toni Milovan u 11:55, 16.06.2010.
    Toni Milovan

    Koliko još puta trebam ponoviti da nigdje ne piše da se traži nešto revolucionarno? :) )

    Sto bi meni bilo stvarno zanimljivo kod novog iphonea? Ne znam. Mozda funkcionalni video pozivi (iako nisam siguran) ili ekran koji se ne masti :P … ili nesto sto ce mi omoguciti da još lakse koristim taj uredjaj.

    No, više megapixela, blic, HD video, pa cak i jaca antena mi sigurno nisu pretjerano zanimljivi, a kamo li uzbudljvi :) .

    Oprostite mi sto nisam gadget freak :) .

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 0 Thumb down 0 (0) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  29. Igor u 13:47, 16.06.2010.

    Ne razumijem kako znaš da mu video pozivi nisu funkcionalni, kad ih do sad nije ni imao, a novi još nije ni izišao?? A opet kako znaš da neće biti funkcionalni kad izađe?! I reci mi samo koji ekran se ne masti na mobitelima? Taj još nisam vidio! Opraštamo ti! :-)

    Nisam ni ja gadget freak, ali moraš priznat da je to jedan od boljih mobitela ako ne i najbolji! Do prije izlaska Iphone-a mobiteli nisu bili ni slični Iphone-u! A kamoli da pričam o touch ekranu i ostalim zanimljivim mogućnostima Iphone-a!

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 0 Thumb down 0 (0) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  30. Filip Radelic u 14:10, 16.06.2010.

    Ma mislim da Toni pokusava sebe uvjerit da nece kupit iPhone 4 :P

    Uostalom, svi znamo da ce se puni potencijal iPhonea 4 pokazat tek kad krenu aplikacije pisane za njega… ;)

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 0 Thumb down 1 (-1) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.
  31. Toni Milovan u 16:09, 16.06.2010.
    Toni Milovan

    @Igor: Pa video poziv radi samo na wifiju i to samo za iPhone4 na iPhone4…. to ja zovem polovičnim :) .

    I ne kažem da nije najbolji. Je.

    @Ficho: a i u tome ima istine :)

    Slažem se/Ne slažem se: Thumb up 0 Thumb down 0 (0) Za ocjenjivanje komentara morate biti registrirani korisnik.

Ostavi komentar




Pretplati se na odgovore bez komentiranja članka:

Tagcloud:



RSS

Newsletter

Vidi top 100