Upomoććć!!!razbijen ekran na iphone 4
  • Danas mi je pao sa dosta visokog stola iphone i u gornjem ljevom kutu vidi se malo napuknuce ali se ne osjeti na dodir ,pa pretpostavljam da je nesto izunutra ,on normalno funkcionira ali samo sredisnji dio ekrane ostalo mi ne reagira na dodir.Pomagajte jer ja sam totalni laik,mob je star par mj. i ne znam da li da ga dam u t com ili da radim nesto na svoju ruku???!!! Unaprijed zahvaljujem svima!!!

• 7 Komentara sorted by
  • U T-mobile-u ponudit ce ti novi uredaj za 1499kn, ili svrati k nama i u pola sata rijesimo problem za puno manje.

Specijalizirani iPhone, iPad, iPod & Mac servis i prodaja Apple uređaja i dodatne opreme za iste - www.iklinika.hr
  • Ne kužim zašto ljudi stavljaju minuse ako se čovjek želi reklamirati, uostalom rubrika se zove "Kvarovi i servisi". Evo ti jedan plus od mene.

• plus i od mene. Čovjek traži pomoć, a neki ljudi jedva čekaju da minusiraju. Moj savjet ti je da ne radiš na svoju ruku jer ne znaš kvar. Ako imaš garanciju odi vidjeti gdje si ga kupio, a ako ne, raspitaj se okolo za najbolju cijenu.

Mislim da ti je otišao digitizer, a popravak toga nebi trebao iznositi više od 200-300 kuna.

Jako puno ljudi danas to radi (neki na svoju ruku, nemaju veze sa servisosm i popravcima, kao npr. ja... :D ja sam sebi sam popravio iPhone, ali je užasno zeznuto prvi put, kasnije znaš sve na pamet - sada mi je baš otišao proximity sensor, pa moram i to promijeniti), ali probaj naći nekoga tko to radi duže i sa garancijom. Mislim da dečki iz iklinike to rade OK.

• koliko ja znam digitizer, display i staklo su slijepljeni, pa to se u komadu mijenja... iako su OEM komponente vjerovatno odvojene...

MacBook Pro (Retina) iPhone5 iPad iPod nano
  • Jesu, ali se mogu mijenjati posebno, tj. mogu se odvojiti jedna od druge i zamijeniti samo potrebno. Nebitno dali je OEM, original ili kina.