Pokreni novu diskusiju

Pozdrav korisniče,

Za pun pristup forumu odaberi jedno od ova dva dugmeta:

Login with Facebook Sign In with Google Sign In with OpenID Sign In with Twitter

Top Posters

MacKorisnici (6831)

• gleutar
  • ninja1204
  • nixa
  • kikash
  • MrNice
  • emmichaelis
  • mackkris
  • bignjato
  • zeljkofilipin
  • lukav
  • Braacic
  • alexiaco2
  • tonci
  • ivana1989
  • thefunkmaster
  • triska

Tko je online (3)

Početnička pitanja
  • Želio bih isprobati OSX, prije nego skupim novce da si kupim pravi Mac. Zanima me dali će Kalyway OSX 1.5.2 raditi kod mene:

Motherboard: MSI P35 Neo
    Grafička: nVidia 8500GT
    CPU: Intel Core 2 Duo

E, ja sam hobby programer, i to ni manje ni više nego C# za MSovu .Net platformu. Zanima me koje jezike mi nudi OSX. Još znam raditi i u C++, pa valjda ima nešto za to. Hoće li mi sve raditi (zvuk, grafika, internet)? Imam ADSL o T-Coma, i Thompson SpeedTouch 780WL(i) za kojeg nisam instalirao drivere na winse, nego jednostavno uštekao ethernet kabal. Zanima me koje sve alate ima OSX po defaultu? Meni treba program tipa Word, tablični kalkulator tipa Excel i program za prezentacije (ala PowerPoint), i morali bi moći exportirati u MSove formate (.doc, .docx, .ppl i ostale). Koristim Live messenger, koja mi je alternativa da koristim i dalje isti protokol? I jeli postoji šansa da mi nešto krepa (tipa HDD ili nedaj Bože nešto veće)? Probao sam već jednom bootati dvd, da vidim kako izgleda, ali sam dobio ovo:
    http://www.imagesforme.com/out.php/t140046_IMGP3723.jpg

Nisam se usudio dugo čekati da nebi nešto po zlu krenulo. Eto, to je to za sada. Zahvaljujem se unaprijed.
    Post edited by Unknown User at 2008-09-03 21:56:26
  • 18 Komentara sorted by